Novinky

Prístroj Silver MEDIC® ULTRA
Pre viac informácií kliknite tu.

Nákup protihodnotou
"starý za nový".
Pre viac informácií kliknite tu.

Nákup na firmu ako
"Merací prístroj" možnosť
odpočtu DPH.


Ospravedlňujeme sa:
Vodné filtre Silver MEDIC AQUA
do konca novembra 2017
vypredané.


24.11.2017 vložená nová
tabuľka pre dávkovanie striebra.
Pre načítanie zmien stlačte
súčasne kláves CTRL a F5.


 
 

 

Obchodné podmienky

  1. SPOLOČNOSŤ
  2. INFORMÁCIE O CENÁCH
  3. DORUČOVANIE TOVARU
  4. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
  5. POVAHA A MOŽNOSŤ VYUŽITIA VÝROBKU
  6. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNENIA
  7. VYBAVENIE REKLAMÁCIE
  8. BEZPEČNOSŤ A OCHRANA INFORMÁCIÍ
  9. ELEKTRONICKÁ EVIDENCIA TRŽIEB
10. ZÁVEREČNÁ USTANOVENIA

1. SPOLOČNOSŤ:

SÍDLO: SÍDLO:
MANAUTIK s.r.o.
679 05, Křtiny 110
Czech Republic
Silver MEDIC s.r.o.
679 05, Křtiny 110
Czech Republic

IČO: 29285399 /plátce DPH/
DIČ: CZ29285399
Společnost je vedena KS v Brně                      

IČO: 29313619 /neplátce DPH/

Společnost je vedena KS v Brně

PRÍJEM OBJEDNÁVOK cez e-shop 24 hodín denne 7 dní v týždni

SÍDLO + KANCELÁRIA – OSOBNÝ ODBER
KONTAKT:

Silver MEDIC s.r.o.
679 05, Křtiny 110
Czech Republic

P R E V Á D Z K O V Á   D O B A
Po - Pá   09:00 – 17:00 hod.
Termín osobného rokovania (návštevy) - je potrebné si vopred dohodnúť
Tel: +420 607 991 716
e-mail: info@silver-medic.cz

2.  INFORMÁCIE O CENÁCH

Všetky ceny sú zmluvné. V on-line e-shope sú vždy aktuálne a platné ceny. Informácie o tovare
a cene uvádzané predávajúcim sú záväzné s výnimkou zjavné chyby.
Ceny sú prezentované vrátane všetkých daní (napr. DPH) a poplatkov, okrem nákladov na doručenie tovaru.
Potvrdenie obsahu zmluvy uzatvorené v inej ako písomnej forme, ktoré vykazuje odchýlky od skutočne ujednaného obsahu zmluvy, nemá právne účinky.
Prevzatie nevyžiadaného plnenia zo strany kupujúceho neznamená prijatie ponuky.
Kupujúci dostane plnenie za cenu platnú v čase objednania. Táto cena bude uvedená
v objednávke a v správe potvrdzujúcej prijatie objednávky tovaru.

  • PRÍJEM OBJEDNÁVOK
    Objednávky cez internetový obchod Silver MEDIC® – 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

3. DORUČOVANIE TOVARU

 
     SLOVENSKO (SK):
     Tovar doručujeme prostredníctvom služieb DHL.

  • PlLATBA DOBIERKOU: CENA 12 Eur
    Zásielku odosielame zvyčajne do 48 hodín.
     
  • PLATBA vopred bankovým PREVODOM: CENA 8 Eur
    V prípade platby prevodom (bezhotovostná platba na účet) je kúpna cena splatná do 14dní po obdržaní Zálohové faktúry.
    Tovar sa odosiela zvyčajne do 48 hodín od prijatia platby na účet predávajúceho.
     
  • OSOBNÝ ODBER na prevádzke po predchádzajúcej dohode: ZADARMO

     ČESKÁ REPUBLIKA (CZ)
    
Tovar doručujeme prostredníctvom služieb PPL.                

  • PLATBA DOBIERKOU: CENA 130 Kč
    Zásielku odosielame zvyčajne do 48 hodín.
     
  • PlLATBA vopred bankovým PREVODOM: CENA 90 Kč
    V prípade platby prevodom (bezhotovostná platba na účet) je kúpna cena splatná do 14dní po obdržaní Zálohové faktúry.
    Tovar sa odosiela zvyčajne do 48 hodín od prijatia platby na účet predávajúceho.
     
  • OSOBNÝ ODBER na prevádzke po predchádzajúcej dohode: ZADARMO                  

      EU: 
     
Tovar doručujeme prostredníctvom služieb DHL             

  • PLATBA vopred bankovým PREVODOM: CENA 20 Eur
    V prípade platby prevodom (bezhotovostná platba na účet) je kúpna cena splatná do 14dní po obdržaní Zálohové faktúry.
    Tovar sa odosiela zvyčajne do 48 hodín od prijatia platby na účet predávajúceho.
     
  • OSOBNÝ ODBER na prevádzke po predchádzajúcej dohode: ZADARMO  

ĎALŠIE USTANOVENIA:
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho v okamžiku jeho prevzatia a zaplatenia celej kúpnej ceny.
Balné ani iné poplatky spojené s expedíciou neúčtujeme!
Ak u jednotlivého tovaru nie je uvedená iná lehota na dodanie, predávajúci dodá kompletný tovar najneskôr do 15 dní od potvrdenia objednávky.

Kupujúci je povinný tovar prevziať a zaplatiť. Kupujúcemu sa odporúča, aby si tovar pri prevzatí čo najskôr prekontroloval.

K objednanému tovaru od nás obdržíte riadnu Faktúru.

K tovaru u ktorého to jeho povaha vyžaduje je priložený NÁVOD k obsluhe.

ZJAVNÉ PORUŠENIE ZÁSIELKY: 
ODMIETNUTIE PREVZATIA TOVARU - ZJAVNÉ PORUŠENIE ZÁSIELKY:
Ako kupujúci máte právo odmietnuť prevzatie tovaru, ktorý nie je v zhode s kúpnou zmluvou (zásielka je neúplná, alebo akokoľvek mechanicky poškodená).
Reklamačné konanie s dopravcom je možné začať najneskôr do dvoch pracovných dní po dni prevzatia zásielky.
Ak skryto poškodenú zásielku od prepravcu prevezmete, okamžite nás o tejto skutočnosti informujte na– kontakt

4. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY A ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Umožňujeme kupujúcemu odstúpiť od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru a to bez ohľadu na spôsob prevzatia tovaru alebo vykonanie platby.
Uvedená lehota je určená na to, aby sa kupujúci v primeranom rozsahu oboznámil s povahou
a funkčnosťou tovaru.
Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj kedykoľvek pred dodaním tovaru.
Pri odstúpení od zmluvy kupujúci predávajúcemu zašle alebo odovzdá zakúpený tovar v 30 dennej lehote.
Kupujúci nemusí uviesť dôvod, pre ktorý od zmluvy odstupuje. Pre uľahčenie komunikácie je vhodné v odstúpení uviesť dátum nákupu či číslo Faktúry predajného dokladu, bankové spojenie
a zvolený spôsob vrátenia tovaru.

Predávajúci je povinný kupujúcemu vrátiť sumu plne zodpovedajúci cene tovaru a zaplateným nákladom na jeho dodanie do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým platbu od kupujúceho prijal.
Ak ponúka predajca v rámci určitého spôsobu dodania tovaru niekoľko možností, je povinný kupujúcemu nahradiť najlacnejší z nich.

Vynaložené prostriedky budú kupujúcemu pri odstúpení od zmluvy vrátené najneskôr do 14 dní na bankový účet, alebo poštovou poukážkou na adresu, ktorú nám kupujúci oznámi.

Kupujúci je povinný najneskôr v lehote do 30 dní zaslať alebo odovzdať predávajúcemu zakúpený tovar. Tovar by mal byť vrátený predávajúcemu (nie na dobierku) kompletný, najlepšie v pôvodnom obale, nesmie javiť známky opotrebenia či poškodenia. Náklady vrátenie tovaru nesie kupujúci.
Ak je vrátený tovar poškodený porušením povinností kupujúceho, je predávajúci oprávnený voči kupujúcemu uplatniť nárok na náhradu zníženie hodnoty tovaru.

VÝNIMKY:
Právo na odstúpenie od zmluvy nemožno uplatniť u zmluvy na dodanie tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa.
Alebo ak bol tovar už použitý a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť (nie je už možné použitie iným spotrebiteľom).

ĎALEJ:
Predávajúci poskytne spotrebiteľovi formulár pre odstúpenie od zmluvy na stiahnutie:

Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy+vzorový-formulár.doc
Poučenie o práve na odstúpenie od zmluvy+vzorový-formulár.pdf

Adresa pre zaslanie vráteného tovaru– kontakt

5. POVAHA A MOŽNOSŤ VYUŽITIA VÝROBKU

Liečba koloidnými kovy (nanostriebro) nie je v EÚ ani SR štátnymi úradmi schváleným liečivom!
Nemôžeme a nesmieme Vás preto nabádať k jeho užívaniu.

Popisovaná možnosť použitia a dávkovanie má informačný charakter.
Zariadenie Silver MEDIC® je určené výhradne na študijné účely a nemožno ho tak považovať za liečebný prostriedok, alebo zariadenie.
Štúdium, alebo prípadné využitie uvedených informácií sú prejavom slobodnej vôle človeka
s akceptovaním osobnej zodpovednosti!
Prístroj aj priložené materiály je potrebné uchovávať mimo dosahu detí, alebo osôb právne či inak nespôsobilých!

Nákupom prístroja Silver MEDIC® vyslovujete svoj súhlas s týmito Obchodnými podmienkami.

6. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNENIA

Ak prevzatý tovar nie je kompletný, alebo nezodpovedá zmluvným parametrom, jedná sa o vady tovaru za ktoré predávajúci zodpovedá.

Kupujúci môže u predávajúceho uplatniť najneskôr do dvoch rokov (alebo nadštandard 3 roky na prístroj Silver MEDIC®) od prevzatia tovaru podľa svojej požiadavky – nárok na bezplatné odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z ceny; ak to nie povahe vady neúmerné (najmä ak nemožno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu) - možno uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo nové komponenty bez vád, ak sa týka vada len tejto súčasti.

Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.

Počas šiestich mesiacov od prevzatia tovaru sa predpokladá, že vada tovaru existovala už pri jeho prevzatí.

Predávajúci nie je povinný nároku kupujúceho vyhovieť, ak preukáže, že kupujúci pred prevzatím
o vade tovaru vedel alebo ju po prevzatí do užívania sám spôsobil.

U predávaného použitého tovaru predávajúci nezodpovedá za vady zodpovedajúce miere doterajšieho používania alebo opotrebenia. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu, predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Namiesto práva na výmenu má kupujúci v týchto prípadoch právo na primeranú zľavu.

ZÁKONNÉ PRÁVA Z VAD:
Predávajúci zodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru v záručnej dobe alebo v dobe použiteľnosti uvedenej na obale tovaru alebo v pripojenom návode.
U vady, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú) môže kupujúci v tejto lehote uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať:

  • odstránenie vady dodaním novej veci bez vady alebo dodaním chýbajúcej veci
  • bezplatné odstránenie vady opravou
  • primeranú zľavu z kúpnej ceny
  • alebo vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy

Podstatné je také porušenie zmluvy o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzavretí zmluvy vedela.
U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú alebo neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Ak sa vyskytla odstrániteľná vada po oprave opakovane (tretia reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší počet vád (najmenej tri chyby súčasne), môže kupujúci uplatniť právo na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za poškodenie výrobku ani iných zariadení aj v týchto prípadoch:

1) K výrobku bol pripojený iný ako originálny USB kábel (možnosť skratu).
2) Nebol dodržaný návod pre vykonanie aktualizácie prístroja pomocou priloženého USB kábla.
    Vždy musí byť najskôr zasunutý programovací konektor do prístroja Silver MEDIC® a až potom
    môže byť koncovka USB pripojená do počítača.
3) Prístroj bol pripojený k inému zariadeniu než je PC s dátovým konektorom USB 2.0 / 3.0.

7. VYBAVENIE REKLAMÁCIE

Na prístroje rady Silver MEDIC® poskytujeme záruku 3 roky.
U ostatného tovaru platí zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov.
Záručné podmienky sa riadia a sú plne v súlade s platnými právnymi predpismi ČR.


Reklamovaný tovar zašlite na adresu spoločnostii – kontakt
Balík neposielajte na dobierku.
Označte ho čitateľne nápisom "REKLAMÁCIA".
Do balíka vložte reklamovaný tovar, kópiu nákupného dokladu.

Priložte podrobný popis závady. Nezabudnite tiež uviesť Vaše kontaktné údaje (spiatočná adresa, e-mail, telefonné číslo).

Ak by sa jednalo o samotný prístroj SM priložte tiež FAKTÚRU (možno len kópiu).
Prístroj pošlite BEZ ostatného príslušenstva.

Prístroj zaslaný k reklamácii bude po prevzatí kompletne otestovaný v našom servisnom stredisku.
Technik zistí prípadnú závadu pomocou počítačového analyzátora, ktorým sa pripojí k prístroju
Silver MEDIC®. Môže tak načítať a prekontrolovať riadiaci program aj pamäť prístroja.
Prístroj možno v našom servise v prípade nutnosti preprogramovať.
O všetkých krokoch spojených s prípadnou reklamáciou Vás budeme vždy informovať.

VAD PŘÍSTROJE SE VŠAK NEMUSÍTE OBÁVAT

  • Prístroj je veľmi odolný, bezúdržbový, chránený proti prepólovaniu, podpätiu, prepätiu aj skratu a poradí si bez ujmy aj v sťažených podmienkach.
  • Riadiaci program, ktorý je v prístroji uložený, je elektronicky aj softvérovo ochránený proti neoprávnenému zásahu.

Ak by predsa len nastalo akékoľvek poškodenie prístroja, alebo príslušenstva - máme ako výrobcovia skladom všetky náhradné diely a súčiastky.
O všetkých krokoch spojených s prípadnou reklamáciou Vás budeme vždy informovať.

Záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenie, ktoré vznikli:

  • Nevhodným alebo násilným zaobchádzaním.
  • Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vysokou alebo nízkou teplotou, prašnosťou alebo vlhkosťou.
  • Tovar bol poškodený používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii - Návod na obsluhu alebo všeobecnými zásadami.
  • Neoprávneným zásahom do prístroja (odstránenie ochranných plomb, mechanické úpravy
    a podobne).
  • Tovar bol poškodený prírodnými živlami.

Prípadná reklamácia bude vždy vybavená v čo najkratšom termíne a to plne v súlade
s reklamačným a právnym poriadkom Českej Republiky.
Reklamácia tovaru uplatnená po uplynutí záručnej doby, môže byť spoplatnená (poštovné + cena náhradného dielu, preprogramovanie prístroja).

Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u predávajúceho bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku. Ak tak urobí písomne ​​alebo elektronicky, mal by uviesť svoje kontaktné údaje, popis závady a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie.
K stiahnutiu pripravujeme:
Formulár na uplatnenie reklamácie.doc
Formulár na uplatnenie reklamácie.pdf


Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu, aké právo si zvolil pri oznámeniu vady.
Ak kupujúci nezvolí svoje právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má práva ako pri nepodstatnom porušení zmluvy.
Kupujúci je povinný preukázať nákup tovaru (najlepšie dokladom o kúpe). Lehota na vybavenie reklamácie beží od odovzdania / doručenia tovaru predávajúcemu alebo do miesta určeného na opravu. Tovar by mal byť pri preprave zabalený vo vhodnom obale aby nedošlo k jeho poškodeniu, malo by byť čisté a kompletné.

Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do troch pracovných dní, rozhodnúť o reklamácii; prípadne o tom, že je k rozhodnutiu potrebné odborné posúdenie. Informáciu o potrebe odborného posúdenia kupujúcemu v tejto lehote oznámi.

Reklamáciu, vrátane odstránenia vady, predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia, pokiaľ sa s kupujúcim písomne nedohodnú na dlhšej lehote.
Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci rovnaké práva, ako by sa jednalo o podstatné porušenie zmluvy.
Ak odmietne predávajúci odstrániť vadu veci, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny alebo odstúpiť od zmluvy.

Záručná doba sa predlžuje o dobu od uplatnenia reklamácie do jej vybavenia alebo do doby, kedy bol kupujúci povinný si vec vyzdvihnúť. Ak dôjde k výmene tovaru alebo jeho časti, uplatní sa zodpovednosť predávajúceho ako by išlo o kúpu nového tovaru alebo jeho časti.
Ak nie je umožnené sledovať stav vybavenia reklamácie on-line, zaväzuje sa predávajúci o vybavení reklamácie kupujúceho informovať podľa jeho požiadavky formou e-mailu alebo prostredníctvom SMS.

U oprávnenej reklamácie náleží kupujúcemu náhrada účelne vynaložených nákladov.
Po vybavení reklamácie bude tovar zaslaný na adresu kupujúceho (pokiaľ nie je dohodnuté inak).

8. BEZPEČNOSŤ A OCHRANA INFORMÁCIÍ

Koloidné kovy nie sú v EÚ registrované do systému štátom uznávaného zdravotníctva. Žiadne alternatívne metódy liečby nie sú v EÚ povolené! Výrobok Silver MEDIC® je ponúkaný iba na študijné účely.

Zaväzujeme sa nakladať s osobnými údajmi o kupujúcich v zmysle príslušných ustanovení zákona
a to vrátane ochrany osobných údajov. Všetky informácie o kupujúcich sú považované za dôverné a nie sú k dispozícii tretím stranám.

Kupujúci súhlasí s tým, aby poskytnuté osobné údaje boli predávajúcim spracovávané
a uchovávané v súlade so zákonom ČR o ochrane osobných údajov (č. 101/2000 Sb.) za účelom plnenia predmetu zmluvy. Kupujúci má právo byť informovaný aké údaje o ňom predávajúci eviduje a je oprávnený tieto údaje meniť, prípadne písomne ​​vysloviť nesúhlas s ich spracovávaním. Dozor nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov.

Kupujúci môže predávajúcemu oznámiť, že chce ukončiť zasielanie obchodných oznámení, a to na elektronickú adresu získanú v súvislosti s plnením zmluvy, bez toho aby mu tým vznikli akékoľvek náklady.

9. ELEKTRONICKÁ EVIDENCIA TRŽIEB

Podľa zákona o elektronickej evidencii tržieb je predávajúci povinný v prípade platby v hotovosti, alebo kartou vystaviť kupujúcemu účtenku s unikátnym kódom identifikujúcim zaevidovanú platbu.
V prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

10. ZÁVEREČNÁ USTANOVENIA

Kupujúci (spotrebiteľ) má právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu.
Subjektom mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov je Česká obchodná inšpekcia.
Kontakt na Českú obchodnú inšpekciu: www.coi.cz

Tieto Obchodné podmienky sú platné od 1.11. 2017.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, a že s nimi súhlasí.

Na tieto Obchodné podmienky, Reklamačný poriadok, Poučenie a odstúpení od zmluvy – je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Design by Artfocus